8. lip 2011.

Zle priče


   Za početak, evo jedno pitanje: "Šta mislite o blog književnosti?" Super stvar, što se mene tiče, jer daje svima priliku da "objave" svoje škrabotine u trenutno najmoćnijem mediju, a ako imaju sreće, naći će se tu nekoliko ljudi koji će ozbiljno shvatiti njihovo pisanje. Istina, od blog književnosti ne možete očekivati nikakvu zaradu - da preformulišem ovo, na ex-yu prostorima od pisanja se ne živi (to je uspijelo samo Amerikancima). Ako imate strpljenja da pročitate stotinu loših da biste našli jedan dobar ovakav blog, dajte priliku i ovakvim autorima.

   Razlog zbog kojeg  uopšte pišem o ovoj temi je priča na koju sam slučajno nabasala, a koja je jučer konačno objavljena u završnoj verziji. Vampirska priča je duhoviti osvrt na zaluđenost curica vampirskim pričama, starijem bratu koji se "hrani" tabletama, njegovoj curi koja je navodno vampirica, pshijatru i torbi u obliku glave Edwarda Kulena. Momak koji je napisao ovu priču predstavlja se kao Charles, a na njegovom blogu Zle priče naći ćete još zanimljivih kratkih priča.

4 komentara:

  1. LOl, obožavam parodije na Twilight. Doduše, ja obožavam i Twilight...

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlično, baš jedva čekam da pročitam! :D
    Slažem se s gornjim komentarom, volim parodije ali volim i Twilight. :P

    OdgovoriIzbriši
  3. Ova priča je, zapravo, više kritika na cjelokupnu vampirsku tematiku.
    Vidjela sam na Goodreads-u da su objavljene i parodije na Sumrak i Mladi mjesec.

    OdgovoriIzbriši
  4. LOL! Treba i to vidjeti, morati ću to skinuti. :)
    P.s. Ja sam kupila Tajnu Stonegengea i Lucy u oblacima u ovoj zadnjoj ediciji KDS pa kad zgotovim napisat ću review na knjigama i limunadi. :)

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...